تلاش استاندار آذربایجان‌غربی برای برندسازی گردشگری استان با آقای خوش‌خوراک و فضای مجازی

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، درحالی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته که با حضور استان‌های مختلف کشور در تهران برگزار می‌شود که محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی در حاشیه این نمایشگاه در راستای برندسازی گردشگری و معرفی این استان به عنوان یکی از مقاصد گردشگری با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، با یکی از سلبریتی‌های این فضا دیدار کرد.

برندسازی گردشگری استاندار

شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی، دیروز تصویری را در اینستاگرام خود با مستر تیستر “آقای خوش‌خوراک فضای مجازی” که حتی در خارج از کشور نیز مشهور است منتشر کرد و در حالی با انتقاد برخی مواجه شد ولی این حرکت با توجه به شهرت این سلبریتی در حوزه گردشگری و صنایع غذایی، می تواند در معرفی این استان برای گردشگران مثمرثمر باشد.

گفتنی است، شهریاری در طی مدت حضور به عنوان استاندار آذربایجان‌غربی، برنامه‌ریزی‌هایی برای بهبود گردشگری استان و معرفی این استان به عنوان یک مقصد گردشگری انجام داده و این تلاش به شکل عجیبی با انتقاد برخی در فضای مجازی همراه بوده است.

46

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *